Inzicht in impact: onze cijfers
Bij Marketing OP Voorne-Putten werken we dagelijks met data om onze marketinginspanningen te verbeteren. In ons jaarverslag delen we de resultaten van campagnes en samenwerkingen die bijdragen aan een sterke vrijetijds-economie. Samen ontwikkelen we producten, diensten en projecten die bezoekers inspireren, langer laten blijven en meer laten besteden.
Cijfers helpen ons vooruit. We monitoren, analyseren en passen onze strategie aan om optimaal in te spelen op trends en ontwikkelingen.
Onze inspanningen in cijfers
- 432.861 unieke bezoekers website (2023)
- 1.200.000 weergave van pagina's website (2023)
- Award best bekeken website 2023 (categorie 'kleine gebieden').
- Award beste initiatief 2023 - Podwalk 'Stap in de IJzeren Eeuw' (categorie erfgoed)
- 861 volgers op LinkedIn
- 172.000 bereik via Facebook
- 11.300 bereik via Instagram
- 3.700 bereik via YouTube
- 9.500+ abonnees emailmarketing



Imago- en bezoekersonderzoek 2021
Wat vinden toeristen van Voorne-Putten en waar liggen er kansen? Om dit beter te begrijpen, is er een Imago- en bezoekersonderzoek uitgevoerd. Hieruit blijkt dat onze gasten het volgende waarderen:
- Fietspaden: 8,1
- Wandelvoorzieningen: 8,0
- Stranden: 7,9
- Accommodaties: 7,8
- Horeca: 7,4
Bekijk de volledige infographic en ontdek hoe we samen Voorne-Putten nog aantrekkelijker kunnen maken!



