Doorlopende branding campagne

Looptijd: doorlopend 


Actieve kustbeleving
De campagnestrategie van regiomarketing kan je grofweg onderverdelen in twee groepen. Doorlopende campagnes die de spontane bekendheid vergroten; zorgen dat we 'top of mind' zijn. En, periodieke campagnes die conversiegericht zijn; onze voorjaar & najaarscampagnes die moeten zorgen voor een jaarronde bestemming. 

Het hele jaar zijn er daarom (betaalde) campagnes op Google (display) en social media actief die Voorne-Putten profileren als het eiland voor actieve kustbeleving.

Doelstelling: Spontane bekendheid Voorne-Putten vergroten (top of mind zijn)

Doelgroep: 

  • Inzichtzoekers
  • Actieve aanstaande ouderen
  • Fietsers, natuurgenieters, watersporters, cultuurliefhebbers

Eiland vol vakantie

Hier kom je naar toe om actief te ontspannen. Fietsen, wandelen en watersport. Van strand naar polder tot in historische vesting. En de kust altijd dichtbij. Hier is veel te beleven. Verrassend veel verschillends. Zoveel dat je beter kan blijven slapen. 
Via deze wijze profileren we Voorne-Putten. Dat doen we doorlopend via Google Display advertenties en social ads. Benieuwd naar hoe dat er uit ziet? Klik hier, hier & hier voor voorbeelden. 

Gisteren... Morgen...
Gisteren genoot je van een wandeling op het strand. Morgen fiets je naar de historische vesting van Brielle. Maar nu? Nu SUP je door de prachtige natuur van de Bernisse. 
Misschien ben je de zinnen wel eens tegen gekomen. Bijvoorbeeld in de headers op onze toeristische website. We gebruiken deze manier van communiceren om de diversiteit van Voorne-Putten uit te drukken. En daarbij maakt het duidelijk dat er teveel te beleven is voor één dag en zet het aan tot verlenging van bezoekduur. Oftewel: van dagrecreant naar verblijfsgast. En een economische impuls. 

Bekijk meer campagnes